Stackars stackars mig.

Jag, min lägenhet och fiskjävlen mår som vi förtjänar idag.
Blev en aning berusad igår kväll, vilket resulterade i att jag fick stryk av en dörr (ont i tinningen idag), har ett blåmärke på ena knät (okänd anledning), och känner mig allmänt seg och nere (bivärkning från alkoholen).

Blev bakis pizza till mat, och sen har jag bara legat i sängen och tyckt allmänt synd om mig själv, funderar dock på att ta en långpromenad snart.
Skulle behöva städa, men de känns som att jag skjuter upp de till morgondagen när orken har återvänt.

Har börjat flagna nu också, rackarns.
Skulle behöva smörja in min rygg men de är lite svårt när man inte når.

aja, idag känns allting sådär piss som de kan göra när man festat för mycket kvällen innan. Nu drar jag täckte över huvudet igen, medan jag funderar på om jag ska ta den där promenaden eller inte.

Seee yaaah

Kommentarer
Postat av: erika

Tjingeling! Jag kom på nu att helgen vid löning så åker vi ner till GBG. Men den 9:e(onsdag) jobbar jag till 17 och är ledig dagen efter :) Den kanske passar :)?

2010-05-10 @ 21:13:31
URL: http://erikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0