Mitt i natten....

Jag gillar då inte att behöva hålla mig vaken mitt i natten med vetskapen om att jag måste sova bort hela dagen imorgon för att sedan jobba.
Egentligen vill jag bara krypa ner under täcket och sova, och få drömma mig bort en stund. Men nej!! det går absolut inte, för då kommer jag vakna så rackarns tidigt imorgon (iaf innan 13.00) och de går inte för sig för då kommer jag vara galet trött på jobbet sen. Får absolut inte vakna innan 15.00!!
Så...de är bara för mig att stirra i taket i några timmar till (eller kolla på någon mer film).

Men sätter jag på en film finns risken att jag somnar till den...shiit vad det ska vara jobbigt att vara jag ibland.
Hur fördriver man tiden mitt i natten egentligen? Är så trött på att kolla runt på internet, finns ändå inget intressant. Och hur kul är de att nörda facebook hela tiden egentligen?
någon som har något tips på roliga natt aktiviteter?

see yaaah

Kommentarer
Postat av: erika

Gör så :) så får vi boka något :)

FB på natten är värdelöst det är typändå ingen inne :P

2010-05-06 @ 11:36:28
URL: http://erikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0