Livet är underbart ibland.

Så, då var natt 4 avklarad, bara att jobba 10½ timme imorgon, sen ledig söndag och sen börja 12.30 på måndag..weeey, och de bästa av allt är att de ska bli 20-25 grader imorgon tydligen (idag) och de slipper jag uppleva eftersom jag ska sova hela dagen. Fantastiskt, vem vill njuta av härligt vårväder liksom?

Känner ni ironin??

Känner mig sådär lagom munter just nu, sitter med fönstret öppet och hör fåglarna kvittra och vet om att jag snart ska stänga igen det, och dra för gardinerna för att krypa ner i min fantastiska ensamma säng.
mm, underbart.

Om jag är bitter? Nej inte alls. Tur att jag har semester snart igen och kan njuta av sommaren.
Fast de lär ju regna under  hela min semester.

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0