Jag och fiskjäveln säger god natt

Har varit en väldigt bra natt faktiskt, dock var mitt humör inte de bästa under några stunder, men så blir de ibland.

Ska krypa ner i sängen för att sova strax. Jobbar sista natten imorgon, sen ledig i 2½ dag typ. Sweet!!

Jag skulle behöva få tillbaka mars/april just nu, är i stort behov av lite mys och närhet.
Maj har varit en väldigt ensam månad hittills. De enda sällskapet jag har är min fisk som simmar runt runt runt i sin skål och skiter fullständigt i mig (fast jag är så snäll och gör allt för att hålla honom vid liv, otacksamma jävel)

nej vi får hoppas på att sommaren blir bättre. En sommarflört är ju aldrig helt fel.

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0