hemska söndag.

Jag vet inte om de beror på vädret, brist på mat eller något annat som får mig att känna mig allmänt less idag.

Min mobil bestämde sig för att ta en simtur i handfatet igår, så den funkar ej längre, och när jag tog med den till the phonehouse idag för att se vad jag skulle göra med den så hade dem stängt vilket gjorde att jag gick och impuls köpte en iphone.
Dom sa att de skulle fixa så att kortet började fungera redan idag, men de var antagligen bara skit snack, för de har inte kommit igång en, så känner mig väldigt inlåst från omvärlden just nu eftersom jag inte kan få tag i någon.

Dock behöver jag även införskaffa en skit mobil under en period nu eftersom jag fortfarande har mitt abbonemang hos tele2 kvar över sommaren.

Och inte nog med de, en av tallrikarna bestämde sig igår för att fara i golvet och gå sönder.
de känns som att jag har väldigt mycket otur just nu.

Ska städa och tvätta klart hemma, sen ta ett långt bad och försöka koppla av och känna lugnet.
Sen ska jag göra upp en budget för de kommande månaderna, som jag ska leva strikt efter!!


Det sista jag vill är att ligga hemma själv, men har inte så mycket annat val då jag inte kan få tag i någon.

see yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0