hemma igen.

Så var jag hemma efter 2 veckor på resande fot. Började med att hälsa på i Strängnäs, sen vidare till eskilstuna.
Blev några lugna dagar innan det bar av till kreta (första gången jag flög).
Hade det väldigt härligt där, dock var de molning de första dagarna och de blåste väldigt mycket alla andra dagar, men solade, badade och åt god mat. Näst sista dagen hyrde vi bil och kollade runt lite mer, sen körde vi även gocart.
Jag och Sabina festade loss och de blev en hel del tequila shots, och mycket dansande.

Kom tillbaka till Sverige i lördags morse, så på lördagskvällen blev det fest med micha och johanna i eskilstuna.
Igår tog jag de väldigt lugnt och bara myste hemma i sthlm, och idag har jag städat och tvättat. Gick även till frisören och såg till att få mitt hår fixat (vilket verkligen behövdes).

Får väl se vad resten av de lediga dagarna har att erbjuda.

See yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0