handlat.

Så då fick jag skjuts för att åka och handla..tack tack tack!! =)
Kan inte handla allt för mycket (mini kylskåp och frysen existerar knappt), men blev lite små saker iaf, och garanterat billigare än att gå ner till ica här i stan.
Köpte en skurborste också, så nu är de nystädat här hemma.

Ska strax laga lite mat, och sen kolla på film hela kvällen. Köpte 4 filmer (eller de var 2 in 1): G som i gemenskap/Ps sista sommaren. G var jag bara tvungen att ha hemma, en riktigt gammal svensk klassiker ;-) magnus uggla spelar bög i den, och han är ju så klockren. Ps sista sommaren har jag aldrig sätt, så blir väl att kolla på den ikväll.
Sen Jumper/ i,robo. Jumper har jag velat se sen den kom på bio, och Will smith (i,robot) går alltid att kolla på om och om igen ;-p

nej, nu blir de matlagning. Seee yaaah.


Kommentarer
Postat av: erika

Har du kollar hur du jobbar vid löning så att vi kanske kan boka in något :)?

2010-05-06 @ 01:10:39
URL: http://erikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0