free as a bird

Det har varit en lång vecka.
Jobbade som sagt 5 nätter förra veckan, och man blev rätt sliten.
Gick sedan upp skapligt tidigt i söndags fär att hjälpa ellinor med sin flytt hem till Ibbe, och som tack för hjälpen fick vi pizza. Klart värt att ställa upp då.
Sen var de bara att börja jobba dagpass på måndagen, sov hos Ibbe och Ellinor måndag och tisdag natt (hade lite problem med äckliga småkryp hemma). Dom är världsbäst iaf. Uppskattar verkligen att dom lät mig sova där.

Igår kom fia tillbaka till stan, så de blev utgång med henne och Marlene, och träffade även på David och ligan på Chapplins.
rätt dött ställe på en torsdag, men vi dansade loss och hade riktigt kul.
Blev nattbussen hem, i sällskap av david. Pratade en hel del, vilket var trevligt.
Han är nog bland de snällaste människorna jag träffat.

Har fått flera frågor om varför jag varit så nere den senaste tiden. Egentligen känner jag mig inte nere, jag har bara inte varit så hype som jag brukar vara. Har haft mycket att tänka på, och bara varit lite less på tillvaron och kännt att jag velat göra något nytt. Jag är en rastlös person som behöver att saker händer runt omkring mig. Tycker inte om när vardagen bara flyter på och ingenting händer.
Blir väl så när man jobbar väldigt mycket i sträck, men nu är jag ledig, och ikväll är de party igen med roliga människor. Solen skiner, och ska passa på att njuta av den innan jag blir en nattmänniska igen ;-p


Seee yaaaaah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0