En dröm som blir sann.

Så, då har jag städat, tvättat och nu lagar jag mat.
3 timmar kvar tills jag börjar typ, fantastiskt. Älskar att börja kvart i tio på kvällen.

Drömde i natt att mina leppar var helt torra och sved så jag var tvungen att smörja in dom hela tiden i drömmen...sen när jag vaknade hade jag självklart fått munsår. och inte ett munsår utan halva min överlepp är typ uppsvälld.  Antagligen beror detta på att jag är tillbaka på jobbet och kommit in i "stressen" igen, och sen att jag varit mycket ute i solen utan att ha skyddat mina leppar (dom är extremt överkänsliga mot allt).

Känns inte sådär specellt kul, men så är de ibland.
Har haft väldigt mycket att fundera på också, så de kan vara en av de bidragande faktorerna ocks


Nej men nu ska jag äta för att sedan göra mig klar för en till natt på jobbet..
Seee yaaah

All that I've learned is all I'm taking now with me,
Never will I wait for too long again.
You can take all old roses with you 'cause
I've got new gardens I must grow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0