4 maj...

Nu ligger jag hemma i sängen, känner att jag inte orkar vara mer social idag utan bara mysa ner mig framför en bra film istället =)

Har funderat så mycket de senaste veckorna på vad jag egentligen vill göra, och hur jag ska gå tillväga.
Med jobb, med mitt liv, med boende, med killar, med framtiden. Ja jag har haft funderingar kring allt.
Och jag har kommit på några små svar till de mesta, men sen hur de blir det får vi se. Har iaf börjat tänka framåt mer i ett försök att sätta upp lite mål att uppnå så att jag har något att sträva efter. Innan har jag alltid tagit saker som de kommer, vilket också är bra. Men just nu känner jag att jag behöver någon slags motivation, och nu när jag börjat fundera mer kring dessa saker känner jag att de iaf är ett steg i rätt riktning.

Jag saknar en person väldigt mycket som fick mig att börja tänka mer på vad de är jag vill göra med mitt liv.
Som fick mig att inse att de är bra att ha ett mål (även om de målet hela tiden ändras så är de bra att ha något att sträva efter). Han fick mig att tänka att man kan göra saker, även fast de kanske känns omöjligt så ska man iaf försöka göra de man vill, och även om de kanske inte funkar så löser det sig alltid.


God natt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0