Im on my way

kompade hem inatt, väldigt skönt.
Nu blir det långpromenad i solen, och sen en ordentlig frukost.
dags att starta med lite nya vanor nu när våren är här typ.

Gårdagens glada händelser:
1. Jag fick 2 semester dagar beviljade i helgen så att jag kan fira mamma som fyller 40 år.
2. Jag fick 3 semester dagar beviljade i september så jag är ledig hela veckan när min syster fyller.
3. Sabina ska kolla upp när hon åker utomlands med sin familj, och kostar inte flyget allt för mycket så ska jag söka semester den veckan, och får jag semester så ska jag boka flyg och följa med (de är i april).
4. Jag fick kompa hem.

Vi får hoppas på att den här dagen blir lika bra.

Seee yaaah


Fia, Marleen och jag på 54:an i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0