förkylning.

Fan, är sjuk! och det känns som om jag bara blir sjukare och sjukare.
sämst!!!
Men har haft några väldigt bra dagar den senaste veckan, synd bara att de inte kommer kunna fortsätta så.

Somnade vid tolv typ, och vaknade för kanske en halvtimme sen efter att ha sovit rätt dåligt.
Nu kan jag inte somna om, så får väl vara vaken ett tag till och försöka sova sen igen.

Hade velat göra så mycket i helgen, men kan nog inte göra något annat än att ligga hemma och tycka synd om mig själv om  jag fortsätter må så här. Jävla förkylning. Det ända positiva är att jag sparar pengar...

Hyrde tre filmer igår: Pinsessa, Fame (den nya) och into the blue 2.
Blev riktigt besviken över fame, och är glad att jag inte såg den på bio iaf för de hade varit helt onödiga pengar.

Aja, sorry om jag verkar bitter, men klockan är snart fem på morgonen, och jag mår piss.

see yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0