...

Sjuk, uttråkad och ensam..så ser min fredagskväll ut.
Klättrar snart på väggarna, men måste vara inne och ta det lungt så att jag kan bli frisk någon gång.

och dessutom verkar det som att alla mina grannar i denna byggnad har bestämt sig för att ha fest.
Kanske borde ringa störningjouren..hmmm..lockande tanke..men nej, så elak skulle jag aldrig kunna vara (även om någon här i huset varit så elak mot mig).
Jag får helt enkelt ligga här i sängen och ruttna och försöka sova om en stund.
Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon och kan hitta på något trevligt fram mot kvällen, dock något som inte kräver allt för mycket energi eller gör så jag riskerar att bli mer sjuk.


Hoppas alla andra har en toppen fredag..
See yaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0