en väldans bra helg.

ja, jag är dålig på att blogga, men har så mycket annat för mig.

min helg har varit: trevlig, bra, mysig, rolig och solig.
så, jag kan ju inte klaga direkt.
fredagen blev en flyttdag då jag hjälpte fia, sen biljard då jag fick stor stryk (borde aldrig ha varit så kaxig som jag var), på lördagen blev de en sväng på stan med fika och väldigt trevligt sällskap, sen bar de av hem till Fia där hon bjöd på riktigt god mat. Efter de mötte vi upp marlene (ny dealer från holland) och drog till 54:an, en kväll med alkohol, blackjack, dans och ett bra avslut på natten = Toppen! 
Igår blev det dans och sen film.

helgen kunde alltså inte ha blivit bättre.
Nu är de dags att börja jobba natt igen vilket tar emot lite när de är så fint väder ute, men jag står ut.
Är på bra humör och känner mig pigg iaf.

See yaaah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0