Bra dagar.

Den här veckan är bara så fylld med positiva saker.
Har lyckats fixa så jag kan få semester och åka med till kreta..typ iaf..var tvungen att byta bort ett pass med snälla mille ställde upp, och sen måste jag bara se om jag kan göra ett "prov" någon annan dag så är det fixat.
Sen kanske Sabina kommer hit idag..vilket skulle vara underbart, och igår kom alex förbi en sväng. Kändes riktigt bra, saknar trotts allt mina vänner.
Och imorgon kommer pappa hit till sthlm, så då får jag träffa honom och som sagt så fyller mamma 40 på lördag så ska fira henne då.

det ända som är synd är att solen inte skiner idag, men de gör ingenting faktiskt för allt är så bra ändå.

Seee yaaaah



Jag och sabina för typ 3 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0