Städning.

Städningen är i full gång som alltid den första lediga dagen. Blir riktigt bra måste jag säga, kanske lägger ut lite bilder sen eftersom syster yster har bett mig göra det tidigare (hon har fortfarande inte sett hur jag bor).
För övrigt saknar jag henne ( JA TOVE, jag saknar dig).
Tvättar också, sen snart ska jag diska. Blir kanske lite bowling senare med några vänner från jobbet.

Vill till ikea och inhandla lite hyllor, och sen lila gardiner och några lila tavlor jag såg där förut. Ska byta från rött till lila.
Hade ju tänkt ha lila innan, men så blev de rött iaf, vilket passade bra under jul, men nu är det dags att byta.

såå...ha en bra fredag.
Seee yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0