nästan vaken

Jag är så trött, har försökt gå upp i tre timmar men har inte lyckats, mina ögon ville verkligen aldrig öppna sig.
Det är knappt så jag orkar hålla dom öppna nu, men smart som jag är har jag lyckats komma på varför jag är så trött, och det är en så simpel lösning också. Det är för att jag inte äter ordentligt, så har liksom ingen energi alls.
Måste bli lite mer duktig med det, och försöka äta regelbundet fast jag jobbar natt.
Hoppas jag får en mixer när jag fyller så att jag kan göra smoothies till frukost, det vore typ underbart.

Så försvann hela den här dagen också. Ska ringa lite samtal, diska och städa. Kanske hinner gå och träna också, men prio innan det är iaf att gå till affären och handla hem mat.

Så, seee yaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0