mitt i natten.

kompade hem idag.
Okay fick sluta 1.5 timme tidigare, inte så mycket kanske men ändå riktigt skönt att komma hem.
Nu är alla räkningar betalda och lite andra grejer, skönt att få det gjort.
Blir snart att mysa ner sig i sängen och sova.
Kanske ska försöka gå upp lite tidigare imorgon och träna innan jobbet, men får se hur pigg jag känner mig när de väl är dax att vakna.

Har tyvärr inge annat skoj att skriva (malin på jobbet pikade mig idag att hon tyckte jag borde skriva mer)
Sorry malin, får skriva något mer intressant någon annan gång :p
Det händer liksom inte så mycket just nu, vinter och jobb mest hela tiden. Inge skoj att skvallra om, inge kaos, inget sånt. Ganska skönt för mig, men ganska tråkigt för mina läsare.

Dock fyller jag år snart, så då ska vi nog kunde fixa lite koas ;-)

see yaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0