Lista

Okay, eftersom malin tyckte jag skulle göra listor snodde jag en från henne.
=D

Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista..

Har du pussat nummer 2?
Ja det har jag. Tänker inte avslöja vem det är, men eftersom det är nummer 2 börjar han på A...

 

Vad har du för relation med nummer 20?
Edvin, jobbarkompis och pata-medlem.

 

När ska du träffa nummer 30?
Jarkko, ja de blir väl kanske någon gång när jag är i eskilstuna.

 

Är nummer 18 söt?
Jag tyckte väl kanske det, men efter en tung-tornado i örat så ändrades min uppfattning helt!..hm gissa vem..

 

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Tyckte han var riktigt snygg och väldigt hemlig av sig.
Blev intresserad direkt. det är den hemliga mr b...Mina vänner vet vem jag menar, han jag inte kunde sluta tänka på under väldigt lång tid. Men saker förändras =)

 

Gillar du nummer 14?
Dag på cc, ja men visst. Han är ju min och veronicas party maskot ;p

 

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Aidy, nej tyvärr. träffar honom inte så ofta, men vi pratar lite då och då iaf.

 

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Ibbe, det blir antagligen på jobbet imorgon.

Är du nära vän med nummer 23?
det skulle jag nog vilja påstå, eller det är iaf brorsans (Dennis) tjej (Erika)


Har du gått på bio med nummer 4?
Ja då, klart jag har gått på bio med Alex.

 

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Kusin Angela, ja visst. Alltså gå ut och käka eller dricka eller något någon gång. 

 

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Jag skulle inte vilja påstå att jag och han pratar alls. Men sist vi pratade handlade det mest om hur falsk jag var och att han hade hört en massa rykten om mig från sina vänner. Typisk drama människa bara för att han inte fick det han ville ha ...ja ni vet vad jag menar.

 

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Anton eskilstuna, ja visst. Det har jag gjort också.

 

Vad har du och nummer 24 för relation?
Ingen relation alls. Känner inte människan, följer bara hans blogg och har snackat någon gång typ.

 

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
ush, ingenting. Tänker tyvärr inte avslöja vem det är.

 

Vad är det bästa med nummer 8?
Anton cc..hmm..svår fråga. Att han kan dansa isåfall..men har dock inte fått se det än.

 

Brukar du och nummer 16 träffas?
dans-david. Nja nej inte direkt, men har träffat på honom några gånger sen jag flyttade till sthlm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0