jag är smart.

Blev endel städa idag, och tvätta.
I huset här där jag bor finns de 5 våningar ( plus bottenplan), och på varenda våning har vi en tvättstuga med en maskin, en torktumlare och ett torkskåp.
Jag hade inte bokat någon tid, men tänkte att de borde vara ledigt så tidigt på morgonen eftersom de typ bara bor ungdomar här och ingen i våran ålder borde orka vara vaken vid den tiden för att tvätta, men självklart var tvättstugan på just min våning upptagen.
Dock gjorde inte de så mycket, för alla andra var lediga så jag snodde tre andra tvättstugor och tvättade all min tvätt på samma gång.
Smart-poäng till mig ;-)

däremot hade inte allt blivit riktigt torrt upptäckte jag senare, så nu hänger de kläder lite varstans i min lägenhet där de går att hänga upp saker, så även fast jag städat och plockat undan ser de rätt så rörigt ut.

Ska snart in till stan för att möta upp Fia och ta någon cider på Ankan.
Har inte varit där på väldigt länge, sen typ förra året ;-)

Skönt att inte bara ligga hemma och sega hela kvällen, känner att jag behöver få komma ut lite.

Såå seee yaaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0