Glad!

Klockan är fem, jag har fortfarande inte sovit och min tvättstugetid börjar vid 07.00.
Men shiit vad bra jag mår, ingen ångest, ingenting.
Har varit helt nere sen igår, stressad och deppig.
Men nu känns allt så galet mycket bättre.
Lugnet börjar infinna sig.

Snackade med en gammal vän i telefon också, många skulle nog fråga sig varför jag fortfarande pratar med den här människan, men de är något ingen kommer kunna förstå.
Den här personen lyssnar, förstår mig helt just nu, och dömmer inte.
Jag berättade saker jag hållit inom mig (där av ångesten i några dagar), men nu fick jag ur mig allt och vi kom fram till en lösning.
Underbart!
fantastiskt!

Nu ligger jag här och är så jävla nöjd!
God natt,
och god morgon!
De kommer bli en jävligt bra dag!


Kommentarer
Postat av: malin

Jag förstår dig gumman, tror jag iaf.. jag har en vän som ingen förstår varför jag fortfarande pratar med men det är saker som andra människor kanske aldrig kommer kunna förstå.. Men det spelar ingen roll, för om detta är en person du vill prata med och berätta saker för och fortsätta hålla kontakten med just nu så är det upp till dig och det är det som är det viktiga, inte vad alla andra tycker! Och du är en självständig tjej som står för vad du tycker och tänker, så som jag uppfattat dig iaf, och jag tror inte det är helt fel :)



Så fortsätt med det stumpan! Du är bra!

2010-01-08 @ 23:46:04
URL: http://salsatjejen.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad skönt för dig :)

2010-01-09 @ 00:27:57
URL: http://shesgotherownthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0