Ganska bitter

Ja, dum som jag är somnade jag ganska tidigt, vaknar runt två och kan inte somna om.
Så jävla idiotiskt värdelöst!!
Jag som tänkte gå upp 07.00 för att gå och träna och sånt. Leka duktig för en dag liksom.
Efter att ha legat och vridit och vänt på mig bestämde jag mig iaf för att inte somna om nu, utan vara vaken och gå och träna när sats öppnar klockan 6, sen om jag är trött efter det kan jag vila några timmar innan jobbet.

Sååå jävla sämst! Nu är det definitivt tråkigt att endast ha en fiskjävel som sällskap, vad ska jag göra liksom? ligga och kolla när han simmar runt, runt, runt, runt, runt i sin skål eller. Jag lär inte bli trött av det, men väldigt uttråkad iaf. Inga bra filmer att kolla på har jag heller, och  jag tänker aldrig mer i hela mitt liv hyra en film. Jag som är bäst på att glömma saker fick pröjsa ganska mycket för att jag glömt lämna tillbaka 2 filmer jag hyrde på ica. VÄRDELÖST!!!
och internet är ju så jävla segt, så kan inte streama heller utan att de ska ta hundra år.
Om jag är bitter?
nej vadå, inte alls. Bara lite less på tillvaron så här klockan tjugo i fyra på en jävla fredags morgon.

Hoppas dagen iaf blir mycket bättre!!
Blir nog ut och dansa en sväng med Erika efter jobbet, men inge alkohol. Endast dansa...kanske EN cider, men ska upp tidigt på lördagen också så tänker inte supa mig full direkt.

Nej, nu ska denna tjuriga tessie försöka hitta på något att fördriva tiden med..i en liten jävla lägenhet..på 22 kvadrat eller något...och inte kan jag bada eller spela musik heller för då störs grannarna...så vafan gör man mitt i natten om man inte kan sova??

Eh seee yaaah



Kommentarer
Postat av: Lina

Haha du har det itne lätt du :P hoppas du får en bra dag trots allt :P

2010-01-29 @ 16:12:10
URL: http://shesgotherownthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0