Back to Eskilstuna

Impuls: Åkte till Eskilstuna igår.
Var där runt 22.00. Blev hämtad och sen skjutsad till Dannes där jag mötte upp Sabina. Vi började med lite biljard, sen vidare till time out. Efter en cider och lite blackjack drog vi vidare till Nybron där vi drack lite till och spelade mer blackjack i väntan på att dansgolvet där nere skulle öppna. Fick även träffa johanna och micha, synd att jag inte han vara med dom så länge, men de får bli nästa gång jag kommer. Innan dansgolvet han öppna drog vi vidare till Harrys i stället där vi drack lite mer och dansade loss.

Sabina och jag skildes åt, och jag drog för att käka nattmat, sen tog jag taxi till förslunda för att hälsa på några, sen blev det taxi igen för att åka och våldgästa en gammal vän. Mycket snack och skratt som vanligt.
Sov i typ 2 timmar sen ringde sabina och väckte mig och plockade upp mig för att köpa lite frukost som av avnjöt hemma hos hennes föräldrar. Kröp ner i soffan och sov i fyra timmar till, sen fick jag hemlagad pizza och skjuts till tåget.

Blev några bra timmar i Eskilstuna helt enkelt.
Nästa gång jag kommer dit är den 12 februari för att fira min födelsedag ;-)

Nu ska jag dusha av mig lite för att sedan åka hem till Jocke och träffa resten av pata teamet för en till trevlig kväll, men dock utan alkohol för min del.

Seee yaaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0