One more night

If this is the last time I see your face I've got one request to make
Spend one more night with me and I'll be on my way
I won't look back, Ill just leave my foot steps behind
They're there to follow, if you should ever change your mind
But if your mind is made up, I'll see my way
I'll drag my heart this lonely lonley day
But if leaving me makes you feel so right
Promise me boy, promise me one more night
Just one more night


Skulle gå upp tio, men låg typ och snoozade till kvart över tolv. Skönt att få sova ut en dag iaf.
Min enda lediga dag och då ska jag: Städa, diska, tvätta och allt sånt som vanligt.
Var på affären också, köpte lite ost och bröd + skorpor...så jävla nice.
Solen sken när jag gick upp också, så det bidrog till ett bra humör.
Jag längtar till våren, och jag är garanterat inte ensam om det.
Fyller snart år också..weeey. MIN DAG!!!! =)



Kommentarer
Postat av: Lina

härligt att sooooova :) grattis i förskott för fan när är dagen?

2010-02-03 @ 23:20:46
URL: http://shesgotherownthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0