Tisdag.

Ska iväg till sats nu, dom ringde förra veckan och frågade hur det går med träningen..hm..just det..så idag ska jag dit och träffa någon som jobbar där och typ prata om träning och vad jag vill komma med den och bla bla bla..känns ganska bra, behöver lite motivation faktiskt.
Sen igår var det dans (vi på jobbet har ordnat så vi kan dansa i en sal vid några tillfällen, mest för skojs skull), men det var bara jag och anton som dök upp, kan bero på vädret och att många jobbar.
iaf så dansade vi lite, sen fick han mig att göra sådana där äckliga armhävningar och nu har jag ont i hela överdelen av kroppen..vadå otränad haha.

Sen kommer mamma och bias hit idag. Blir nog mys. Inte för att jag förstår vad vi ska hitta på i min lilla lägenhet, men det blir nog bra iaf.
Och imorgon anser jag att det borde bli utgång för dem som är lediga..vill ut och dansa och träffa folk.


såå..ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0