Så..hej.

Jag är en väldigt dålig bloggerska, men det har hänt ganska mycket just nu. Dock inget av värde att skriva i bloggen egentligen.
Inget drama = bloggtorka.

Jag skulle kunna skriva så mycket, men det är egentligen inget som någon vill läsa.
Och det som folk skulle vilja läsa om, det är definitivt inget jag tänker skriva om i bloggen.
Så dessvärre får ni stå ut med detta tråkiga inlägg.

Först vill jag bara säga att jag mår bra, eller bättre sagt, jag mår toppen.
Fine, har jobbiga stunder ibland (vilket jag tror beror på att jag inte får utlopp för min rastlöshet här i sthlm. Helt sjukt va, jag bor i huvudstaden och är rastlös och har ingenting att göra) , men jag är mitt vanliga glada och positiva jag allt oftare nu. Känns ju helt fantastiskt, vänta bara tills våren kommer, då ska ni gå se på någon som skiner i kapp med solen för det mästa ;-)

Jobbet funkar bra, allting glider på. Lite ont i magen ibland pga pokern, men det går nog över så småningom..hoppas jag..fast just nu känns det inte riktigt som det. 

Har haft en "hata-desperata-killar-period"..eller den perioden varade under ca 24:a timmar när jag störde mig på allt som hade med killar att göra (som alla tjejer får jag sådana stunder ibland). Alltså, de är ju egentligen inte deras fel att dem är så desperata...de är ju nästan synd om dom som inte har det så enkelt som vi tjejer har. 
Jag säger som jag alltid sagt: en tjej tar det hon vill ha...en kille tar det han får...(och nu snackar vi inte om förhållanden, för där är det helt andra saker som gäller)...
Men vi tjejer förstår även när vi fått dissen, vilket de flesta killar inte gör.

Sorry om jag dömmer alla nu, men det är faktiskt min blogg så jag får skriva vad jag vill.
Jag kan erkänna om jag har fel...men har ingen lust att göra det just nu.

Seee yaaah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0