MIN DAG!!!!!

Ja må jaaa leeevaaaa!!

Weeyy..så nu är man typ 22..eller några timmar kvar (06.15)..och skillnaden börjar verkligen kännas...lederna börjar bli stela..hårfärgen börjar redan gå mot grått..och tänderna börjar rammla ut...
okay nej så tragiskt är de inte.
Dröjer nog ett tag till innan jag börjar känna mig gammal.

Imorgon (idag) är iaf en viktig dag..ska ner på golvet för första gången och deala poker..kan inte sluta annat än i kaos...men så är de ibland.

vad jag önskar mig i födelsedagspresent?
hm typ en inbygd miniräknare och ett extra bra minne i mitt huvud kanske..de skulle inte sitta helt fel.
Kommer glömma allt imorgon när jag väl är på golvet.
Men men, de blir nog bra..kanske..eller inte...vi får helt enkelt vänta och se...


Seee yaaah

Kommentarer
Postat av: malin

d kommer gå super gumman, var inte orolig! och ett stort Grattis till dig!

Puss på dig

2010-02-08 @ 02:46:52
URL: http://salsatjejen.blogg.se/
Postat av: Lina

Det kommer gå bra :) Grattis på födelsedagen! <3

2010-02-08 @ 11:36:04
URL: http://shesgotherownthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0