En onsdag.

Först vill jag säga tack för alla grattis jag fick på min födelsedag, det är sådant som gör att man gillar att fylla år, de förgyller liksom dagen.

Klar med pokerkursen, men känner mig inte alls peppad för att börja jobba på golvet, min hjärna är inte kapabel till att tänka så mycket.
Blev middag med team pata i måndags också, och jag fick presenter (en bacardi razz och en tre liters chill out vin) helt fantastiskt, blev riktigt glad. Det uppskattades verkligen. Fira ordentligt på fredag, vilket innebär ut och dansa. Sen hem och fira ordentligt med familjen på lördag.

Skulle ha firat lite idag också, men de blir inte riktigt så tyvärr.
istället blir de att städa hemma och diska/tvätta. De vanliga som jag gör på min första lediga dag ;p

Plugga en massa poker också. Måste få allt att falla på plats inne i huvudet, för just nu virrvlar all fakta bara runt.

nej, ha en underbar onsdag.

See yaaah


Kommentarer
Postat av: Lina

Peppa upp dig för fan det där klarar du :)

Hoppas du får en bra helg <3

2010-02-11 @ 22:43:48
URL: http://shesgotherownthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0