semester

Undebar första dag på semstern. Solen skiner och humöret är på topp.
Vaknade dock gråtandes efter en hemsk dröm, men blev så glad när jag vaknade och insåg att det inte var verkligt.
Tog tunnelbanan till rådhuset för att hämta ut mitt pass, sen promenerade jag in till centralen. Hoppas verkligen att vi kan komma iväg på fredag, det skulle vara så typiskt min otur om vi inte kommer iväg.

Igår lördags blev det party och utgång med Leo, fia och reza på något latinoställe i stadshagen, vilket var riktigt kul. Träningvärk i låren dock efter allt dansande.
Sov typ 3 sammanhängande timmar sen den natten och jobbade igår, men var ändå väldigt pigg hela dagen vilket var ganska otroligt. Efter de drog jag hem för att sova men några patos tyckte vi skulle biljard istället så bytte om och hängde med dom.

Nu blir det att luncha här på Mariatorget och sen kanske fika senare med dem från patos som orkar.
Måste verkligen skaffa mig en kamera så fort lönen kommer så jag kan uppdatera med lite bilder.

See yaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0