underbara tisdag.

Bara 10 dagar kvar sen drar jag till kreta. Fantastiskt!!!

Jobbat fyra eftermiddagspass på jobbet, och nu ledig 3 dagar.
Kunde inte somna fören typ 5 imorse, men vaknade av att erika hörde av sig och frågade om vi skulle dricka några öl/cider idag. Självklart tyckte jag att vi skulle det. Tvingade mig upp ur sängen och blev genast pigg när jag såg solen skina. Sprang iväg och hämtade ut mitt körkort, så nu får jag köra bil igen ;-) (tappade bort de för typ 2½ år sen, och har varit lite lat med att ta tag i saken och beställa ett nytt) sen blev de bolaget för handla lite alkohol.
Har precis städat klart hela lägenheten och nu njuter jag bara av vädret, en cigg och bra musik, ska strax göra mig i ordning och sen njuta riktigt mycket av denna vackra tisdag. 

Har varit lite off de senaste dagarna, men de blir så ibland. Känner att jag alltid har så mycket energi och ibland tar den bara slut, vilket den måste få göra då och då. Men nu är jag lika pigg, glad, energisk och rastlös som vanligt ;-)

Ha en underbar tisdag.
Seee yaaaah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0