Man ska ta tillvara på de speciella stunderna.

Hade en riktigt bra kväll igår, och en riktigt bra dag idag.
Gick omkring i gamla stan med en riktigt fin person, och träffade dessutom min lillebror (tobias) som var på besök med sin klass. Åt årets första mjukglass och njöt av solen när den väl kom fram en stund.
Det är sådana här stunder som man uppskattar riktigt mycket.
Och kommer sakna vissa saker riktigt mycket nu, men jag visste de från början.
Jag kommer iaf sakna det med ett leende på läpparna och fina minnen att tänka tillbaka på.

har spenderat kvällen med att läsa klart en bok, lagat mat, tagit ett bad och sen legat nerbäddad i sängen framför olika serier.
Jag älskar att känna mig så här lugn och nöjd med tillvaron.

Imorgon är det dags att jobba igen, men skönt att jobba 3 dagspass bara.
ska krypa ner och sova nu, och försöka gå upp tidigt imorgon.

God natt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0