Hej igen.

Ja, jag är världen sämsta människa när det gäller att uppdatera bloggen, men har haft alldelses för mycket att göra istället ;-)

mars blev en riktigt bra månad.
Min mamma fyllde 40, och de firades i västerås hemma hos Lotta med en riktigt "tjejkväll".
Har blivit en hel del festande under mars och en hel del mys då jag fått spendera väldigt mycket tid med en väldigt fin person. Dock är den tiden förbi nu, men jag tackar honom väldigt mycket som gjorde mars till en sådan bra månad. Känns däremot väldigt trist att de inte kunde fortsätta, men jag får helt enkelt se det positiva med det hela..och tro mig, de finns en massa positivt.
Behövde verkligen träffa någon som honom, för nu vet jag vad de är jag faktiskt vill ha hos en kille. Nu kanske jag slutar falla för killar som inte är värda att falla för.


Sen vill jag även berätta att nu är resan till Kreta bokad och betald. Åker den 23 April med Sabina och hennes härliga familj. Första gången jag åker på solsemester, och första gången jag kommer färdas i ett flygplan...spännande!!

Dessutom åker 3 stycken jobbarkompisar dit samtidigt, så det blir nog väldigt kul ;-)


Känns inte som att jag har så mycket mer att skriva just nu.
antar att ingen annan undrar över så mycket heller?!
Livet flyter typ på som vanligt med jobb och så...
Måste bara gratulera mig själv till att jag lyckats stanna i en lägenhet i 7 månader..längsta hittills...har i vanliga fall flyttat efter 6 månader, men lär stanna här ganska länge. Är inte lika lätt att flytta runt i sthlm som de var i Strängnäs och Eskilstuna..

Ajaa see yaaah ha en bra fredagskväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0