Typ underbart

så underbart, sitter i min egna lägenhet här i sthlm.
Åkte med flyttlasset 06.00 imorse, och sen var det bara att bära in allt.
Efter de åkte jag och Anneli ("farmor") till Ikea och inhandlade lite saker som behövdes medan Affe ("farfar") målade lägenheten.
Blev kanon bra.
Sen käkade vi kina restaurang och resten av eftermiddagen har jag skruvat ihop alla grejer, är riktigt mysigt här.
Dock är jag rastlös, känner mig fortfarande hänging efter igår (hosta, illamående och allmänt krasslig), men ska krypa ner i badet och sen plugga lite till.

Imorgon fyller syrran år så då blir de att åka in till Strängnäs igen för att fira henne.
Sen mer plugga.

De borde vara förbjudet att vara så här seg, men samtidigt rastlös som jag är just nu. Det är absolut ingen bra kombination.
Lördag kväll är de också, deprimerande.

Haha nej okay är inte deprimerad, men alltså ibland saknar man ju sina vänner lite smått sådär.
Man behövde inte göra något speciellt, utan de var bara skönt att ha någon att vara med.
JA, jag är ensam. Eller kan ju åka hem till någon här i sthlm, men ORKA! haha, vill ju vara här hemma nu, plus att de är sååå jobbigt att ta pendeln ;-)

See yaaah

Kommentarer
Postat av: ida

ok, nu vill jag komma och hälsa på! u, me and a bottle of vodka? och såklart 10paket cigg! PUSS lovely

2009-09-05 @ 22:28:20
URL: http://peutetre.blogg.se/
Postat av: Sabina

Älskliiiiiiing me misssss uuuuu!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-09-11 @ 12:59:18
URL: http://sabinav.bloggagratis.se
Postat av: KittyCat

knäpp lite kort på lägenheten så man får se? :)

2009-09-14 @ 21:23:47
URL: http://jadeemy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0