Typ fantastiskt

Väldigt mycket som händer just nu.
Roulettkursen håller på för fullt, ganska svårt men ska fan se till att klara den.
Sen alla syskonen fyller dennan månad så mycket firande.
Flyttar dessutom till Mariatorget imorgon, helt underbart.
Men de dröjer iaf minst en vecka till innan jag fått ordning i lägenheten, måste förbi IKEA och inhandla lite saker också.

Ibland blir saker och ting inte som man tänkt sig.
Vissa saker funkar inte, och tyvärr funkade de inte mellan mig och killen så de tog slut i veckan.
De känns bättre så här, de skulle inte alls ha funkat i längden även om vi hade försökt.
Jag behöver vara själv, har så mycket annat runtomkring mig nu.
Så tillbaka till de glada och kaosfyllda singel-livet..

Seee yaaah ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0