Some fuckers just dont know when to quit

Dålig uppdatering som fan, jag vet.
Men har ingen dator hemma för tillfället såde blir lite svårt att blogga då.

Har inte hänt så mycket på senaste tiden, gått klart roulettkursen och bara segat i min lägenhet.

Åkte till Eskilstuna i lördags och festade med Sabina och gänget, blev en toppenkväll.
Men som alltid efter en kväll i Eskilstuna blir de drama.
Jag lämnade vissa saker från eskilstuna bakom mig och jag tycker så synd om de som gett sig in i samma skit.
Ja, självklart handlar de om en kille, och man kanske kan tro att han har förändrats, jag trodde nästan de och tänkte att vi iaf kunde vara vänner, men efter ett samtal igår bevisades de bara att han är samma jävla lögnaktiga människa som han alltid varit.
Mig gör de ingenting, men de är helt ärligt synd om dom tjejerna han lyckas lura hela tiden.

Ja, de är Mr S jag menar nu.
Ursäkta mig men den killen kan suga något stort hårt och slemmigt ;-)
(Skrev om Mr S från typ mitten av mars 2008 och några månader framåt eller nått till och från)

Ah, men nu ska jag ta mig en cigg.
Blir att åka tillbaka till Sthlm ikväll (är i strängnäs nu och samlar krafter)

Seee yaaaah

Kommentarer
Postat av: Lina

Helt Rätt! Fy fan ;)

2009-09-21 @ 22:34:15
URL: http://Http://shesgotherownthing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0