Varning: Inge intressant!

Okay, ska vara ärlig.
Igår var jag riktigt lat!
Var hemma typ hela dagen, satt bara vid datorn och kollade på tv.
Tog dock en promenad, till ica för att handla så jag kunde göra ungsmackor ;-)
Thats it.
Men fyfan va skönt de var att göra absolut ingenting speciellt. Sånna dagar behövs i ärlighetens namn ibland.
Rökte cigg på cigg på cigg.
Drack upp 2 liter juice, och kollade 3 filmer.
Var vaken till 5, ganska duktigt ändå med tanke på att jag måste vrida på dygnet eftersom jag jobbar natt tors-lör.

Filmerna blev: I taket lyser stjärnorna, Save the last dance och Save the last dance 2 (som förövrigt är helt världelös egentligen, men helt okay att kolla på klockan halv 4 på natten)

Grät och skrattade om vartannat till alla filmerna. Ja alltså på natten är man lite konstigt..överkänslig skulle man kunna säga. Men sen är jag en sån som väldigt lätt gråter till filmer (och serier). Alltså ni ska se när jag kollar på björnbröder (1 och 2)..jag storbölar. Heeelt sant!. Jag är en tönt, jag vet.
Fast den filmen jag nog gråtit mest till är braveheart. Innan jag såg den så grät jag aldrig till filmer, jag liksom kontrollerade de. Men när jag såg den filmen så bara kunde jag inte hålla tillbaka tårarna och efter de började min karriär som film-gråtare.

Aja, ett till meningslöst inlägg.

Fast en sak kan jag ju säga: Miss X, DET ÄR ONSDAG IDAG ;-)

haha ska tvinga mig själv ut på promenad nu.
Så tråååkigt att gå själv, men den enda jag vet som skulle vara på ligger och sover i lägenheten typ ovanför mig för hon jobbade inatt. Ska jag väcka henne? hmm..jag kan ju försöka iaf.

See yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0