Vanliga nattliga tankar

Dagen sanning om killar: Man vet fan aldrig vart man har dom, men de är bara för att dom inte ens vet de själva!!

Killar är som en jävla berg och dalbana..lungt och fint till en början..sen kan de gå rakt upp...sen fort som fan neråt igen..några loopar hit och dit..lite spänning..förskräckelse..räddsla..pirr i magen..
och ändå åker man den där jävla karusellen gång på gång för den är ju ändå rolig på nått sätt.
ja, you get the point.

Någon som inte håller med?

Så efter mycket om och men blev de iaf utgång i onsdags.
Cider, orgasm (fortfarande: DRINKEN), blackjack, trevligt sällskap.
Helt okay.
Sen nu är de tre dagars jobb som styr min vardag (natt). men sista imorgon sen ledig söndag-måndag. FANTASTISKT!

Kommer sakna veronica när hon flyttar. Blir tomt i sthlm utan henne, vem ska jag då umgås med?
Ska nog sätta in en kontaktannons i tidningen: Vänner sökes, inga idioter.
Ja, jag är mobbad.
Men de är därför jag är så söt.

Eh man ska faktiskt välja vänner med omsorg...och om jag inte är vän med dig som läser de här så är de bara för att du inte duger som vän till mig! ok!?

haha natti seeee yaaah

Kommentarer
Postat av: vicky

Så jävla bra skrivet :) haha klockrent

2009-10-10 @ 14:31:23
URL: http://victoriakuriren.blogg.se/
Postat av: erika

Jag finns alltid här :) :) Born and raised in STHLM om man får säga det själv ;) haha

2009-10-15 @ 00:00:27
URL: http://erikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0