Sååå fucking ledig idag!! :D

Nice natt på jobbet.
Efter blev de en promenad hem med veronica.
Vet inte hur många spyor vi såg, men fyfan..märks att de varit lördagsnatt.
Lyckades bli skrämda typ 5 ggr av olika männiksor..blev förföljda av en bil som vägrade inse att vi inte ville ha svarttaxi hem.
Blev några filmklipp och mycket skratt...tog oss till donken vid slussen och käkade en stooor frukost.
Toppen morgon.

Däckade hemma i sängen med kläderna på när jag la upp filmerna på youtube, vaknade vid halv tre av att jag frös som fan för att fönstret var öppet. Jävligt dumt av mig att lämna de öppet alltså.
Tog mig till Birka terminalen och mötte syrran för att få cigg som hon köpt, sen nu sitter jag hemma.
Blir en LUGN kväll! mys hemma bara..ska njuta av att inte behöva göra ett skit.


tonight the misdirected thoughts in my head keep drowning you out
and you try to disconnect the dots til you get too tired to shout

something inside of us keeps on dividing us

we need to figure us out
cause we can't keep going so far away
from knowing what we're all about
we need to figure us out
cause i still want you around somehow




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0