Kryssning den 23:e

God Morgon.
Vill börja detta inlägg med att gratta Jennifer (siss) på namnsdagen. Grattis Grattis.
Inte för att jag någonsin i hela mitt liv firat namnsdagar eftersom mitt namn inte ens finns med (ja, jag HETER Tessie, inte therese eller nått annat. Är döpt till Tessie) men grattis kan man ju iaf säga.

Sen lite annan info, den 23:e ska jag på kryssning med några från jobbet, så om några andra är sugna på kryssning boka in den dagen så ses vi på galaxy ;-)
Nattens drottning ska iaf ha riktigt kul då (alltså jag)

Lärde mig ett nytt spel igår på jobbet. Så nu kan jag alla utom pokern.
Känns väl helt okay, men man måste ju hålla koll så man vet vad man sysslar med också och inte blandar ihop alla regler. Fast jag vet ju alltid vad jag sysslar med (yeah right! ;-)..)

eh, inte så mycket att skriva om just nu, men dagen har precis börjat.
Efter en promenad ute i solskenet i sthlm så kommer jag nog få en hel del att skriva om.
Brukar bli så iaf..

Seee yaaaah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0