Jag ska ligga ikväll!!

haha ibland gör mina vänner de så lätt för mig att komma på rubriker.
Alltså det är inte jag som ska ligga ikväll, utan min vän.
Älskar människor som säger saker rakt ut, livet blir mycket roligare då;-)

Mamma väckte mig vid 5, sovit 7 timmar..dags att gå upp kanske. Jag har ju lovat mig själv att städa lägenheten och fixa lite annat så ska väl få de gjort också.
Konstig kväll på jobbet igår..jag var SÄMST! Kaos. Men de blev mycket skratt iaf.

Blev väldigt glad när micha ringde igår.
Har inte snackat på ett tag, dåliga på de där med att ta kontakt.
Förlåt för att jag är som jag är.
kärlek.

Jag har sårat mina vänner så jävla stenhårt några gånger, och gjort dom så galet besvikna, men man gör mycket dumt när man inte mår bra och de sista man gör är att tänka på de runt omkring en, de är i efterhand de dåliga samvetet smäller till en på käfften. Man ser nu vilka som står kvar ändå vid ens sida. Man ser vilka som fortfarande hör av sig, vilka som bryr sig och vilka som bara finns där. Även om man inte hörs varje dag, så känns allt ändå som vanligt när man snackar. De är riktigt vänskap. Vänskap utan krav, och de är så de ska vara.

Seee yaaaah

Kommentarer
Postat av: erika

Väldigt klokt sagt det om vänner. Man ska aldrig behöva känna sig tvingad att ringa en vän och när man ringer ska denna då finnas där för en :)

2009-10-16 @ 00:04:39
URL: http://erikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0