Im a smooooker

Blev vårdcentralen igår.
Hade tydligen infektion i örat, så fick penicilin och rådet att vara hemma och ta det lungt under helgen.
Det rådet följde jag, sjukskrev mig från jobbet och åkte till Strängnäs.
Och lungt har jag tagit de till max. Bara segat i soffan och läst typ =)
Hittat en ny vampyr serie, visst kanske är böcker för ungdomar men jag gillar dem ändå.

Dessutom, igår när jag stod utanför vårdcentralen och tog en cigg innan jag skulle in så kommer en gubbe fram till mig och säger: De där är inte bra!
Jo jag vet, svarar
jag och sen trodde jag han skulle gå, MEN NEJ. Han står kvar i 10 min och snackar med mig om hur dåligt de är att röka..
Alltså allvarligt, alla som röker vet att de är dåligt.
De är inte så att vi är dem enda som inte vet de! Vi är väl medvetna om att de är farligt och dåligt men vi gör de ändå. Varför? Ja du en bra fråga..men iaf.. VI VET!!
Och de är inte direkt så att jag kommer sluta bara för att en vilt främmande människa kommer fram till mig och säger att de är farligt.
Människor gör mycket som man inte "borde", inte bara rökare.
T.ex. kan jag smälla i mig väldigt mycket godis ibland...och inte fan kommer en gubbe fram till mig då och säger: De är farligt att äta sådär mycket godis.
De skulle vara något de.

Så länge jag inte skadar någon annan, så låt mig få stå och röka min cigg ifred. (okay passiv rökning, men jag försöker faktiskt undvika att blåsa röken på andra, och okay de är inte alltid de funkar men isåfall kan ju folk sluta åka bil i närheten av mig så jag slipper få in de där äckliga avgaserna i mina lungor....;-)..)

haha,..aja seee yaaaah dags att sätta sig på balkongen och avnjuta en cigg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0