SUSHI!!

Har umgåtts med veronica denna eftermiddag.
Gick och käkade sushi.
Lite info: Har ätit sushi en gång tidigare i mitt liv och de var innan sommaren då jag smakade en bit av en vän som åt..den här gången fick jag i mig 12 bitar och blev sedan galet mätt..alltså helt otroligt galet mätt. Pallade inte en enda bit till..men Veronica ska såklart vara värst och tvingar i sig själv 27 bitar. 27 FUCKING SUSHI BITAR! Alltså jag vet inte alls hur mycket folk brukar äta när de äter sushi, men med tanke på att jag bara orkade tolv, och lilla veronica smällde i sig 27 så tycker jag de är ganska mycket.

Förresten, plastgranar är såå ute.
Nu är de uppblåsbara granar som gäller ;-)





Ha en bra onsdagskväll..de ska iaf jag ha..på ett eller annat sätt ;-)



Kommentarer
Postat av: Gabbe

Sant sant!!



Fan jag va där i måndags eller det kanske var söndags aja nnångång då. såg inte dig =)



Shiiit fram till den 23:e. Nu är du ännu mer keff fan. Det är typ en evighet.



Jo det är rätt soft, jag har rätt sköna ungdomar också.

2009-10-07 @ 20:42:40
URL: http://gabbenor.blogg.se/
Postat av: minsta lillesyster

hej syster , kan du inte ta lite kort på lägenheten och lägga upp. :)

2009-10-07 @ 21:26:34
Postat av: Gabbe

Jalllaaa dååå... Gabbe nordin på fb

2009-10-08 @ 14:16:21
URL: http://gabbenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0