Im soo loooonley

Ibland är de faktiktiskt helt okay att känna sig ensam.
Typ om man ligger ensam hemma, i sin nedsläkta lägenhet klockan 22.31 en söndagskväll i oktober, i en ny stad utan sin familj eller sina kära vänner i närheten (och låt oss inte glömma sina gosiga hundar som alltid låg bredvid en i sängen)..ja vid sånna tillfällen är de helt okay! ;-)
Ibland får man bara sina moments.
Sånna här tillfällen så sätter man bara på någon gammal smörlåt, och bara slappnar av och tillåter sig känna sig lite ensam.
Ja, om man tillåter sig själv att känna så ibland så känns faktiskt allting mycket bättre sen när man vaknar dagen efter. Iaf enligt min uppfattning. Sen kan man ju även skriva av sig lite här på bloggen också.

Jag bara älskar hösten, allt höstmys och att julen närmar sig, men de är också vid sånna här tidpunkter man känner av att man är extra ensam när man väl är ensam. Vilket kan vara ganska skönt de också...ibland..men lite närhet har ju aldrig skadat.

När jag får mina dom här momentsen (och dom är faktiskt väldigt få)
Så lyssnar jag alltid på Mariah Carey- One and only, och när jag bodde i Eskilstuna läste jag även ur mina romantiska böcker (där typ handlingen utspelades på 1800-talet eller längre tillbaka i tiden).
De är skönt att få drömma sig bort en stund ibland, och tro de eller ej men jag är faktiskt ganska romantiskt av mig. Älskar romantik, mys och allt sånt där dravell.
Men schh, ingen får veta ;-)
Nu förtiden tror jag faktiskt  inte att folk vet hur man visar uppskattning för de man har.
Man bara tar förgivet.
Sluta med det! 

Okay, de var min lilla kväll av ensamhet.
Dags att sova och drömma mig bort.
See yaah

See I'm looking for a man that'll rub me slow
Make me sing real high, when he goes down low
But see it ain't just a physical thing
He's gotta treat me affectionately
And I gotta know he won't betray my trust
Just like every other motherfucker does
Is this just an impossible dream, to elusive to pursue?
It's been such a sad and windy road for me
Just searchin' for the truth

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0