Respektlöst!!!!!

Alltså just nu är allting halvbra.
Man skulle ju kunna säga halvkasst också, men vill försöka vara lite positiv iaf.
Jobbat 4 nätter i rad, ganska drygt men man gör vad man måste.
Ledig idag iaf och sen jobba 2 nätter till.

Vaknade upp runt 4, sen drog jag in till stan för att köpa lite hemmaspa grejer för en myskväll.
Tog ett låååångt varmt skumbad, pealde hela kroppen och satte på en ansiktsmask...kände mig galet fräsh efter det.
La mig sedan i soffan för att sitta lite vid datorn och kolla serier. Kände efter en stund hur de började göra lite ont i örat men tänkte inte så mycket mer på det, och sen POFF gjorde de skit ont.
Alltså verkligen galet ont. Visste inte vart jag skulle ta vägen, har aldrig haft ont i öronen innan.
ALDRIG, EVER, NÅGONSIN.
Åkte till apoteket och köpte värktabletter och nu känns de lite bättre, tack för sthlm och apotek som har öppet länge på kvällarna/nätterna.
Dock hade jag jävligt ont på vägen hem med tunnelbanan och självklart ska de komma ett gäng med fulla ungdomar som hoppar på i just min vagn.
Mina öron värkte inte mindre tack vare de liksom, och till råga på allt är dom oförskämda också.

De kom på 2 kvinnor (unga), varav en med sin dotter och dennes barnvagn.
En av de fulla tjejerna i ungdomsgänget råkade tydligen trampa kvinnan med barnet på foten för hon gick närmre sina kompisar.
Då frågar en i gänget varför hon trängde in sig så nära för, då förklarade hon att hon råkat trampat den andra kvinnan på foten, då slänger en av grabbarna ur sig: Ja men vafan hennes dojor är ändå bara värda typ 10 kr.

SUUUUUG!!!! kör upp dina jävla smutsiga och slitna 600 kronors converse (ja han sa till sina vänner att de kostade de) i röven din jävla skit unge!!! Vem fan tror du att du är. Så man ska inte ha respekt för andra för att de har billigare skor, hoppas någon rik jävla snobb kommer med sina 6000 kronors skor och trampar sönder dina fötter så dina tånaglar ruttnar och ramlar av!

Dagens ungdomar alltså, när jag var ung då visste man iaf vad respekt var ;-)
hahaha..
Ajaa, nu ska gamlingen (även kallad sjuklingen) lägga sig ner och försöka sova lite.
Har jag ont i örat imorgon blir de vårdcentralen, sen får vi se om jag kan jobba.

Seee yaaah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0