De är inte okay att gumma mig!

Varför blir man alltid förvånad när folk helt plötsligt hör av sig igen?
Alltså man borde ju inte bli de för man vet att de alltid blir så..
Men ändå blir man de.
Aja, så är de bara.
;-)

Min älskade vän Alex verkar ha haft en trevlig helg iaf..händelserik.
Hon får ta hand om allt, och uppleva allt, drama medan jag ligger hemma och är sjuk.
fick mig ett gott skratt nu på morgonen.

Alltså allvarligt, hatar när folk säger gumman till en.
De är som att typ trycka ner någon..-Men lilla gumman.
Hur låter inte de? Som att jag är någon liten jävla tjej som inte vet bättre (okay är en liten tjej, men nog fan vet jag bättre, och mina vänner också ;-)...)
Nej tack, gumma inte mig.
Eller va säger du alex? :p haha

Så, sista dagen av lugnt och skönt i Strängnäs, sen bär de av till sthlm.
Back to the big town, där saker alltid händer.
Hoppas min dator börjar fungera bara, annars blir de inge kul.

Seee yaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0