Att ha, eller inte ha? De är frågan ;-)

Miss x: Vadå, tycker du att jag ska ha sex med honom?
Jag: Skulle du lyssna på mig om jag svarade Nej! på den frågan?
Miss x: Ja, men då ska du ha en riktigt bra anledning till att säga nej också!

Haha ibland har somliga redan bestämt sig för att göra något, och de spelar egentligen ingen roll vad man själv anser om saken, dom bara frågar om ens åsikt för att liksom, finns egentligen ingen anledning till att fråga.
Typ som att om jag bestämmer mig för att göra något (som i de här fallet att ha sex med en kille) så skiter väl jag fullständigt i vad mina kompisar tycker...
Om jag nu skulle ha en jävligt bra anledning till att miss x inte skulle ha sex med den här killen, tror ni hon ändå skulle bry sig?..hon är ju så totalt inställd på att ha de (och hon vill de liksom)..okay om jag sa att han hade värsta sjukdomen eller nått..fast de finns ju kondom liksom ;-)
Haha eh de va en liten kul kvällsgrej sådär bara.
Garanterat ingen annan som fattar eller bryr sig, men so what?
Inte så att jag tvingar er att läsa min galet intressanta blogg.


och ikväll vill jag tacka gud (är dock inte religiös) för killar som kan massera.
VIKTIGT: inge sexuellt inblandat utan bara vanlig nacke/axel/rygg massage MED kläder på.
Min nacker mår sååå galet mycket bättre. Kan röra på den utan att de gör ont.
Killen satt med mig i soffan på jobbet och masserade mig nacke i säkert 30-45 min utan att gnälla på att de var jobbigt. Alltså sånt är guld värt när man har så ont i nacken så jag hade.
Blir så impad av sådana människor, jag skulle i ärlighetens namn aldrig palla massera någon i mer än 5 min utan att tycka de var jobbigt..

Aja, seee yaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0