Vampyr vs varg

Jag vill inte ha någon iskall vampyr längre som bara lämnar en när saker blir för jobbiga,
jag vill ha den varma vargkompisen som finns där och ställer upp.

Den ena finns i den världen jag förstår mig på och är van vid, den andra är helt olik allt de andra jag varit med om.
Kanske dags att byta sida?!



Har haft en bra kväll med jobbarkompisar. Lite mycket vin, men så blir de ibland.
Har iaf kvar endel till imorgon då när siss (jenna) kommer och ska festa lite.
Härja i sthlm och göra stan osäker ;-)


See yaah on the dancefloor.

Förresten: Sabina, du är den bästa. Älskar dig vännen och du kan mitt nummer så bara att terra mig så mycket du vill!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0