toveemodigh.blogg.se

Viktigt: Systeryster har börjat blogga..nu ska vi bara se till så hon fortsätter med det också.
Hon undviker ju alltid mig när jag är på besök hemma, och svarar aldrig i telefon så måste ju kunna hålla mig uppdaterad om hennes liv på något sätt ;-)


http://toveemodigh.blogg.se

Men eftersom jag är världens bästa storasyster så lämnar jag sthlm bakom mig i morgon för att i några dagar vara i Strängnäs och hjälpa henne med flytten.
Jag hoppas spriten står på bordet och att inflyttnignsfesten är ett faktum.

Ska bli skönt att komma hem och känna lugnet en stund.
De är så skönt att komma hem till mamma och alla,
men sen uppskattar man sin egna lägenhet så mycket mer när man inser hur skönt man har de som kan göra precis vad man vill, när man vill.

Har varit 2 toppendagar av semestern hittills.
Inte gjort något speciellt alls, men har varit skönt!
Så de ska vara med semester. Man ska inte behöva tänka på något.


I don't know where I'm goin
but I sure know where I've been
hanging on the promises in songs of yesterday.
An' I've made up my mind, I ain't wasting no more time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0