Tillbaka i StorStan

Tillbaka i Stockholm och de känns väldigt skönt.
Dags att börja ta tag i lite saker nu.

Lite mål:
1. Lära min vara mer sparsam med pengarna och ha bättre koll på dom.
2. Komma i gång med träningen.
3. Sluta analysera allt från alla vinklar som går. Bara ta in faktan som den är, och låta de vara så.
4. Bara vara och njuta av de bra stunderna, och göra endast de jag känner för.
5. Lära mig att vara ensam. Visst, ibland tycker jag att de är skönt att vara ensam, men jag är en person som föredrar att oftast ha folk runt omkring mig.


Ser ni, till och med en så bra (fantastisk) människa som jag har vissa saker jag behöver bli bättre på ;-)


Och till mina vänner.
Jag älskar er.
De är svårt att hinna med att ses och sånt, men de spelar ingen roll hur lång tid de går,
jag tycker alltid de är lika kul att träffa er.
Vänskap ska inte vara ansträngande, den ska bara flyta på och finnas där.
När den inte känns påtvingande, då är den rätt.
Tack sabina för en underbar helg.
Tack alex och micha för i lördags, de var toppen.
¨
See yaaah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0