Jag är beroende!!!

Jag har gått och skaffat mig ett till beroende.
SPINDELHARPAN!
Jag spelar de hela tiden, och jag till och med tänker på de innan jag ska sova.

Eftersom jag endast har 1:an, 2:an och 4:an som tv kanaler (samt reklam kanaler för comhem), och ett internet som lever sitt egna lilla liv och bara fungerar när de känner för de..så spenderar jag större delen av min tid hemma med att spela spindelharpan på datorn.
Ibland försöker jag variera lite också och kör vanliga harpan istället,
kan ju lika gärna plocka fram en vanlig kortlek och sätta mig vid bordet och leka gammal mormor.
Kanske borde lära mig virka när jag ändå håller på.


Lung och trevlig lördag iaf för en fattig människa som mig, har bara 3 kr kvar (plus 50 öre som ligger någonstans på golvet i lägenheten).
Tacka gud för att syrran kommer från båten imorgon och har köpt cigg till mig, vet inte hur jag skulle klara mig resten av dagarna annars innan lönen.
Nej, ska väll slänga ihop någon mat här hemma nu, något kul borde man ju hitta i skafferiet.


See yaaah




Kommentarer
Postat av: Ida Lööw

Spindelharpan är ett sjukt underskattat tidsfördriv! :)

2009-11-27 @ 01:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0